Sunday, April 4, 2010

Gobalakrishnan Keseorangan.......

Pada tengah hari yang indah hari jumaat lepas, seorang Ahli Parlimen yang sentiasa bermegah dengan loncatan seperti monyet yang berada di dalam kandang yang sedang memegang bunga raya yang di petik oleh sekumpulam pemuda ketika berada di dalam Dewan Parlimen.

Dalam waktu tengah hari tersebut, beliau sedang berada bersama-sama wartawan di Taman Selasih. Ketika itu beliau keseorangan tanpa ditemani rakan-rakan beliau. Barangkali semua telah dapat bunga raya kot. Beliau berada di situ di sebabkan munculnya sekumpulan peniaga di Taman Selasih yang telah menghentam beliau.

Beliau turun di situ untuk menjadi seorang hero yang turun seperti Superman yang datang membantu orang dalam kesusahan. Piiirahhhh!!!!!sebelum sekumpulan peniaga tersebut turun, kenapa tidak turun sebelum itu. Sembang sapa pun boleh sembang. Setakat nak jadi Ahli Parlimen tidak buat kerja untuk masyarakat dan kalau turun kawasan pun asyik buat kerja mengkritik kerajaan buat pa. Adik aku pun boleh jadi Ahli Parlimen. Makan gaji buta. Itu lah Ahli Parlimen yang trelah dipilih oleh kebanyakkan melayu pada pilihanraya ke-12. Cukup hodoh perangai dan kelakuan juga seperti monkey.

p/s : Fikir-fikirkan lah dengan Ahli Parlimen kita ini. Dah banyak kesilapan kita memilih beliau sebagai pemimpin. Kita akan ubah kembali pada pilihanraya ke-13 nanti..........

No comments: