Sunday, October 18, 2009

ikrar Pemuda UMNO sekat anuar jadi PM

Bagi menyahut cabaran daripada Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia , Khairy Jamaluddin iaitu Pergerakan Pemuda UMNO akan sekat Anwar jadi PM....Kami Pergerakan Pemuda UMNO Padang Serai amat menyokong serta akan terus bekerja keras bagi pilihanraya akan datang....PAKATAN PEMBANGKANG TIDAK BERPRINSIP SEPERTI BN, kerana MEREKA TIDAK PUN BERPEGANG KEPADA PERLEMBAGAAN .....JIKA TIDAK, MENGAPA DAP, misalnya, TIDAK HABIS-HABIS MENYERANG KEDUDUKAN RAJA-RAJA MELAYU, BAHASA MELAYU dan AGAMA ISLAM dengan BANTUAN OLEH PAS dan PKR yang LANSUNG MENOLAK KE TEPI PRINSIP ASAS NEGARA...........

Pergerakan Pemuda UMNO Padang Serai sentiasa mengingati sejarah ANUAR IBRAHIM iaitu seperti seorang CHAMELEON politik, sesumpah yang berubah warna mengikut musim dan ketika mel0mpat dari pohon ke pohon, makhluk pelbagai alam..

Kita akan pecahkan kapal yang sedang mereka naiki.......kasi tenggelam ke dasar laut...jangan bagi timbul-timbul dah.......HIDUP UMNO!!!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

salam 1 malaysia,

tahniah kepada si penulis. berdasarkan semangat dan perjuangan yang dilemparkan oleh saudara melalui ayat ayat dalam blog ini mengambarkan bahawa jiwa anda benar benar mahukan politik DSAI jatuh. Saya amat kagum dengan semangat yang anda tunjukkan.
Pada masa yang sama, kita sebagai pemuda harus memastikan bahawa spesis spesis seperti DSAI tidak lagi wujud dalam kelompok masyarakat kita. Jika DSAI pandai berhujah, kita kena pastikan bahawa pemuda UMNO lebih hebat berhujah dalam menegakkan keadilan. Justeru, pada firasat saya, pemuda umno bahagian padang serai harus melahirkan harimau harimau umno untung menentang org seperti DSAI.

Hidup UMNO
Hidup BN